Mi a teendő ha elkészült a weboldal ReDesign?

BlogComments are off for this post.

Főoldal » Mi a teendő ha elkészült a weboldal ReDesign?

Mit tegyünk ha kész az új weboldal vagy a grafika?

A válasz minden esetben eltérő. A weboldalunk él, működik – de minden területnek más és más teendői vannak. Első tanácsként talán megjegyzendő, hogy ezek után is folyamatosan figyelemmel kell követni az Analytics szolgáltatást. A fejlesztés és optimalizálás során már minden bizonnyal megpróbáltunk minden vevői igényt figyelembe venni, azonban ennek sosem lehet véget szabni. Nézzük végig az összes Meta és Keywords valamint Title tag-eket, hogy a megfelelő SEO adatok ki vannak-e töltve, minden oldalunknak egyedi leírása van-e? A célpiac szavait használjuk-e az oldalon és a SEO elemekben.

Közösségi oldalakra történő optimalizáció

Ne felejtsük el a Facebook graph vagy Twitter card tag-jeit beállítani, hogy az új/régi tartalmainkhoz megfelelő link-képet töltsenek be a közösségi oldalak. A Google által preferált struktúrált adatok létrehozásához a schema.org -ot válasszuk alapnak és abból kiindulva állítsunk szolgálatba egy plug-in-t vagy készítsük el a template fájlokat az egyes oldalakhoz.

Nagyon fontos, hogy minden oldalnak megfelelően és a többitől eltérő tartalommal – az oldal content-jéhez igazodó graph/card vagy schema legyen beállítva a forráskódban.

Weboldal fejlesztési célok

A jövőkép elérése ugye folyamatban van? Elértük-e valamelyiket? A fejlesztés során jöttek új ötletek és új jövőképek. Beillenek -e a régibe vagy érdemesebb inkább egy másik weboldalt létrehozni? Minimális átalakításokkal lehet-e még kezelhetőbbé tenni?

Tartalomfejlesztés

Írjunk új cikkeket, promóciókat és oldalakat. Minden cikk és leírás élővé és lélegzővé teszi a weboldalunkat. Gondoljunk úgy a site-ra mint egy élőlényre, amit nap mint nap táplálni kell. Minden rendszeres tevékenység új felhasználókat vonz és frissességről ad hírt a keresőmotoroknak, melyek manapság igenis, a friss információkat részesítik előnyben. Mindezek eredményes SEO-t alkotnak, lépésenként megkezdődik a keresőlistán történő előre kerülés. A keresőóriás legfrissebb információi szerint a stagnáló weboldal halott – így azt nem kell előre sorolni. A cél, hogy legyen valami amiért az emberek mindig visszatérnek!

Comments

Top