Megfontolt website ReDesign – néhány tény a weboldal újratervezése előtt

BlogComments are off for this post.

Főoldal » Megfontolt website ReDesign – néhány tény a weboldal újratervezése előtt

Találtam egy nagyon professzionálisan megírt összefoglalót Jake Miller tollából. Az élet ihlette, a képzelet vezeti és a design motiválja őt, jelenleg szabadúszó grafikus. Weboldal készítéssel foglalkozik.

Ha úgy érzi, hogy a közeljövőben szeretné felújítani weboldalát, újratervezni a weblap design-t néhány tippel szeretnénk segíteni mielőtt belevág a projektbe. Ezek nélkül a tanácsok nélkül a re-design egy igen drága és hosszan tartó törekvéssé válhat, mely végén sok sok verzió után sem áll össze a kívánt grafika. Azt javasoljuk, tiszta fejjel átgondolt világos célokat tűzzön ki maga elé. Ebben a leírásban felfedezünk néhány kulcsfontosságú tényezőt melyet figyelembe kell venni a weboldalunk újratervezése előtt. Ha már valaki meg is csinálta a redesign-t akkor javasoljuk, hogy olvassa el a következő bejegyzést, mely azokat a szempontokat fogja taglalni amit át kell nézni az új grafikán.

Először is meg kell határozni a honlap célját. Kérdezzük meg magunkat, miért hoztuk létre, mi a célja, hová szeretnénk tartani? Mitől lesz egyedi a weboldalam? Mit szeretnénk elérni a weboldallal? Ezeken túl egy weboldal sikerességéhez szükséges, hogy intelligensen tervezett, jól célzott legyen, valamint könnyen használhatóvá kell tenni – lehetőleg minden platformra. Ha meggyőződünk arról amit el szeretnénk érni a weboldalunkkal akkor lehetővé teszünk egyfajta rálátást az egész redesign folyamatra.

Használjuk fel a jelenlegi weboldalunkról gyűjtött információkat! A site analízis segítségével megláthatjuk a gyenge pontjait az oldalnak és úgy javíthatjuk ki azokat, hogy az új oldalon el se követjük ugyanazt a hibát. Keressük meg minek mi lehet a hatása – mi mit generál. Természetesen tudjuk, hogy Ön is azért gondol a grafika újra alkotására, mert szeretne összpontosítani a hiányosságokra.

Ha meghatároztuk céljainkat a weboldalunk nem csak tetszetősebb lehet hanem könnyebben kezelhető, úgymond ergonomikus. Hagyjuk megvalósulni céljainkat, ne fogjuk vissza. A grafikát pedig javasolt úgy kialakítani, hogy modernebb legyen – vagy javítsa a brand egységét.

Az eredeti cikk az alábbi linken érhető el >
A cikket írta: Jake Miller
Fordította: Lénárt Levente

Comments

Top