10 tipp amivel a maximumra javítható az Email Marketing megnyitási aránya és a konverzió (második rész)

BlogComments are off for this post.

Főoldal » 10 tipp amivel a maximumra javítható az Email Marketing megnyitási aránya és a konverzió (második rész)

Ha valaki nem olvasta az előző bejegyzést, az alábbiakról volt szó:

  • Hogyan és miért kell témánként szegmentálni az email cím listáinkat
  • Gyors tipp, hogyan szerezzünk minőségi ügyfeleket
  • Tartsa tisztán a címlistát, leiratkozási folyamat optimalizálása

Ebben a bejegyzésben beszélni fogunk a lényegről a tartalomról és arról, hogy hogyan tartsuk meg a feliratkozóinkat.

A tartalom fontossága a hírlevél küldésekor

 

Tartsuk tiszteletben feliratkozóinkat!

A listánk le van tisztítva, a feliratkozók úgy döntöttek, hogy olvassák – vagy legalábbis nem veszik spam-nek leveleinket. Cserébe tartsuk őket tiszteletben! Ne bombázzuk őket ajánlatainkkal folyamatosan! Több száz levél rövid időn belül elriasztja őket.

Továbbá ha levelet küldünk a feliratkozóinknak, hasznos és releváns tartalommal kell megtölteni!

 

Rövid és “Édes” üzenetek küldése hírlevél formájában

Az olvasók általában a nagyon rövid leveleket SPAM-nek veszik- de a hosszúak untatni fogják. Csak a legszükségesebb információkat küldjük el, de az legyen választékosan megfogalmazva és átláthatóan megírva. Gondoljunk bele, hány levelet kap egy átlagos webáruház adminisztrátor? Oda fog figyelni minden mondatunkra ha kisregényt küldünk? Nagy valószínűséggel nem!

Ha a tartalom több mint két bekezdés azt érdemes már egy visszakapcsolással küldeni a weboldalunkra, hogy a részleteket majd olvassák el ott! A soványabb tartalmú leveleket általában gyorsan elolvassák és elteszik későbbre, a túl hosszúakat azonban csak átfutják és gyakran törlik is. A gyakorlatban ez úgy működhet, hogy a lényeg, a tartalom – összefoglaló a levél tetején rövid idő alatt átfutható majd ha érdekli kattintson tovább a webhelyre. Ha többet szeretne megtudni a levél tárgyáról ne felejtsen el feliratkozni vagy beállítani az RSS olvasóját, mert a következő részben azt is tárgyalni fogjuk! (feliratkozás után folytassa az olvasást!)

 

Mit ajánlasz az olvasóidnak? Konverziónövelő eszközök.

Mielőtt kiküldenénk egy kampányt meg kell győződni arról, hogy az a célközönségnek hasznos tipp vagy releváns tartalom. Például minden hónapban egy kupon az ügyfeleknek amivel fenn lehet tartani az érdeklődést, vagy 10% szolgáltatási kedvezmény a feliratkozóknak. Ahhoz, hogy ez előnyös legyen nekünk is, fel kell mérni az igényeket – csoportosítsuk a listáinkat e szerint is. Segítség mind az olvasóinknak és nekünk is – visszajelzés tőlük.

 

Beszélj nyitottan az email kampány során!

Bizonyított tény, hogy egy közvetlen levéllel nagyobb hatás érhető el mint információk dobálásával! Jobban elérhetővé válunk egy személyesebb hangvételű levéllel.

A másik legegyszerűbb módja, hogy megtaláljuk a célcsoportunk közvetlen nyelvezetét a social média, mint a közösségi portálok. Kérdezhetsz levélben úgy, hogy a választ a Facebook vagy Google+ oldalon kelljen megválaszolni vagy kiemelhetjük a közösségi oldalunk elérhetőségét!
A közvetlenül megírt levélben is szerepelhet kedvezmény vagy ajándék mint egy iPad vagy termék engedmény. Ezek megmozgatják az olvasók gondolatait. Ilyen típusú ajánlatokkal azonban csínján kell bánni mert eléggé le lettek járatva a közösségi oldalakon!

Használjuk a közösségi médiát, a folyamatos kérdésekkel történő kapcsolattartásra. Reklámozzuk a termékünket és mérjük a reakciókat!

 

A helyesírás fontossága…

Ez egy nagyon fontos rész! Meg kell győződni arról, hogy helyesen írtuk meg levelünket. Egyszerű tipp, de hosszú az út a helyesen megírt levélig és vérrel verejtékkel kivert. A weboldalon elírni valamit kellemetlen, de ha az emailban is elírunk akkor nem leszünk hiteles forrás.

Comments

Top