AdWords – Kulcsszóválasztó eszköz, milyen a releváns kulcsszó és hova tegyük?

BlogComments are off for this post.

Főoldal » AdWords – Kulcsszóválasztó eszköz, milyen a releváns kulcsszó és hova tegyük?

Az AdWords előtt mivel választottak kulcsszavakat?

Minden kampányt megelőz egy vizsgálat, tervezés – egy pár olyan nap amikor belemerülünk a kulcsszavak világába. Miért is írok erről? Mert ennek ismerete nélkül akár több tíz ezer forint bánhatja az elfuserált kampányt. Ebben a bejegyzésben azonban nem egy kampányt szeretnék elemezni, nem is igazán a hirdetésekről írnék, hanem arról, hogy mire is lehet még használni a Google AdWords kulcsszóválasztó eszközét!

Miért kell válogatni? Én tudom, mivel foglalkozom! Kulcsszóválasztó…

Igen, ezt nem is kétlem, valóban. De a kulcsszóválasztó eszköz tudja, hogy mások hogyan keresik azt, amivel Ön foglalkozik! Miért is lényeges? Mert ha weboldalt készít, vagy kampányba kezd akkor minden esetben meg kell vizsgálni, hogy milyen kulcsszavakra optimalizáljuk az oldalt – indítjuk a hirdetést. Minden egyes kulcsszónak van egy globális és egy helyi keresési száma, kivéve amire senki nem keres. Ezeket a Google AdWords “-” jellel jelöli – Ezek azok a szavak amiket csak Ön ért a szakmáján belül, mert az átlagos felhasználók nem vagy nem kimutatható értékben keresnek rá. Gondoljon bele, ha ön használja a srófhúzó kifejezést, mely az ön szakmájában esetleg mindennapos akkor az úgynevezett közeli környezete ismeri. De mit mond ez egy olyan számára aki csavarhúzót keres??? Semmit. A csavarhúzóra 8100 keresés jut havonta míg a srófhúzóra? siralmas.

Hova helyezzem a kulcsszavaimat?

A kulcsszavakat az oldalakon úgy kell elhelyezni, hogy azok ne hemzsegjenek, de legyen belőlük sok. Például a
kulcsszó kulcsszó kulcsszó
változat nem igazán keresőbarát. Ehelyett jobb ha a kulcsszavakat úgy tesszük be a szövegbe mint a legutóbbi kulcsszavakat kifejezés! Ez a cikk a kulcsszó szóra van kicsit optimalizálva. Miért? Mert szeretnék segítséget nyújtani a kulcsszavak választásában és használatában az internetes szövegírásban – a használatában.

Comments

Top